fredag 10. februar 2012

Her nytes god mat og drikke:)




Her er vår lille spisestuekrok. Vi har åpen kjøkkenløsning med spisestue og stue, med to store vinduer som gir masse lys.





Lampen og fatet her er fra Lunehjem, Tine K lyktene er fra Hviit. De har så utrolig mye fint!



I dag har min mann endelig kommet hjem etter en uke på møbel messe i Stockholm:) Så nå skal vi nyte god mat og drikke, og barna er super glade for fly godt fra pappaen:) Vi har to små barn, Eline på 1,5 år og Even på snart 3 år:) så her går det i ett om dagen...


 Jeg skal legge ut litt bilder fra Stockholms messen snart, må bare se igjennom bildene litt først. 

Ønsker dere alle en riktig god helg!

Klem fra Malen


4 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har!
    Den skal jeg nok følge :-)

    Klem Elin

    SvarSlett
  2. Hei:) fikk blogganfaling gjennom Portrinas&vil gjerne følge bloggen din videre:):)Deilig med åpen løsning:)og herlig med alt lyset som slipper igjennom:):)

    Klem Kine:):)

    SvarSlett
  3. Heihei:)
    Takk for hyggelig hilsen hos meg, det setter jeg stor pris på!
    Lekre detaljer hos deg - jeg elsker TineK og butikken HVIIT er min absolutte favoritt:)

    Ha en fortsatt fin helg ♥

    SvarSlett
  4. aah, her var det mye fint fra TineK, en av mine absolutte favoritter <3

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett