lørdag 17. mars 2012

Hagebloggkveld på Skeidar!

På onsdag var jeg på koselig bloggtreff kveld på Skeidar, veldig god tapas og mange hyggelige bloggere;) Vi fikk masse inspirasjon fra Linda (hviit.no) om hvordan vi kan dekke på sommerbordet, og informasjon fra Skeidar om deres hagemøbler og stiler:) Dette var en kjempe inspirerende kveld og jeg var så heldig å vinne en te-boks:) Legger ut litt inspirasjonsbilder vi fikk fra Skeidar. 













Sommer, kom fort!.......






Ønsker meg nye hagemøbler.....






Drømmer meg bort til lange sommerkvelder med god vin og kveldskos på terrassen:) 

God helg!



1 kommentar:

  1. Hei!
    Hyggelig å hilse på deg idag! Dette var en flott blogg - liker stilen din veldig!!! :)
    Jeg ønsker meg også nye utemøbler, men det blir ikke aktuelt i år :(
    Bryllup er ikke billig ;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett