onsdag 22. august 2012

I oktober får vi et nytt familiemedlem!

Vi har kjøpt oss en liten kattunge som heter Xavi. Han er en Sibirsk rasekatt, som er allergivennlig. 
Noe som var veldig viktig for oss, etter som far i huset er noe allergisk. 
Vi skal hente han hos oppdretteren Neofelis i høstferien:)


Her er Xavi 6 uker, er han ikke søt!!!





Store og små kan nesten ikke vente til han kommer hjem til oss,
 så nå har vi begynt å kjøpe inn litt utstyr:)
Jeg kom tilfeldigvis over denne nettsiden Mungo & Maud
å forelsket meg helt i de nøytrale fargene på produktene de fører til katter og hunder. 
 Så nå har vi bestilt seng, mat og drikkeskåler:) GLEDER meg til det kommer med posten!





Litt inspirasjon til de som har hund






Ønsker meg!!


Ønsker alle en hyggelig kveld!
På lørdag blir det bloggkveld på Home & Cottage med mange flinke bloggere:)
GLEDER MEG!

Klem fra Malen

5 kommentarer:

  1. Åhhh, så gøy! Moro med katter da :)

    Gleder meg til å treffe deg på lørdag. Siden jeg er medarrangør har jeg en del å ordne, men der blir koselig lell :)

    Klem

    SvarSlett
  2. so happy to discover your lovely blog!

    following now and hope you'll follow back.

    michele

    SvarSlett
  3. Så koselig med katt! Og tusen, tusen takk for at du kom på H&C bloggtreffet og bidro til den gode stemningen! :) Kjempehyggelig å møte deg igjen! Og ikke minst takk for skyss til Ski :) Ha en fortsatt finfin tirsdag! Klemmer

    SvarSlett
  4. Så koselig med kattepus :)

    Ikveld skal jeg ta fram strikkepinnene og kose meg.
    Fineste tirsdagskvelden!
    klemklem

    SvarSlett
  5. For en søt pusekatt. Kan tenke meg dere gleder dere til han blir med dere hjem :)

    Koselig blogg du har. La meg til som følger så blir veien kortere tilbake!

    GOd kveld videre!

    klem
    Vigdis

    SvarSlett