onsdag 31. oktober 2012

Halloween

I dag har vi hatt en liten Halloween fest for store og små vampyrer:)
Knask eller knep tur hos naboene ble veldig populært hos de små,
spesielt når det ble mer og mer knask i bøttene:)



Søteste lille heksa vår:)





I dag har jeg for første gang prøvd meg på å lage kake med sukkerpasta som kjevles ut,
 det var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd:)




Sjokolade muffins med gresskar og spøkelse pynt.
Gresskar pynten og muffins formene har jeg kjøpt på Traktøren
Spøkelse har jeg laget med sukkerpasta fra Panduro, spøkelse kakeform-utstikker fra Traktøren
Duken er også fra Panduro.




Måtte jo pynte litt ute til Halloween også:)
 Gresskar og Skjeletter har jeg kjøpt på Nille
Der har jeg også kjøpt papptallerkener og lyslykter




Store og små hekser og vampyrer har hatt en kjempefin kveld med gode venner:)
God Halloween til dere alle sammen
Klem fra Malen:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar