søndag 21. oktober 2012





I dag har vi kost oss med deilig hjortestek!
Den har vi fått med oss fra tanta og onkelen til mannen min
 når vi var i Sykkylven i høstferien:)
 De er så snille å sender med oss litt av årets bytte:)
Til og med lille (store) pusekatten vår fikk en liten smakebit:)





Litt interiør info:
 Hjerte og brikkene er fra Dorothea på Vinterbrosenteret.
 Glassflaskene til barna er Nestlebarnemat flasker 4 mnd sviske drikke.
 Sugerørene har jeg bestilt på Etsy
 Telysglassene er fra IKEA. 9 kr for 4 stk!!
Lykten er fra Home & Cottage
Serviettene husker jeg ikke helt hvor jeg har kjøpt... 




Jeg har også endelig blitt medlem av Norske interiørbloggere,
 Jippi!!

Ønsker alle en kjempefin høst søndag!

Klem fra Malen


3 kommentarer:

  1. Så fint dere hadde pyntet til søndagsmiddagen!!! Mmmmm kommer gjerne på hjortestek en gang ;)

    Og bildene ble jo kjempefine og strmningsfulle.

    Klem

    SvarSlett
  2. Flott bidrag!!
    Masse KOS ♥
    Og den middagen hørtes fantastisk ut:))

    SvarSlett
  3. Så fint bidrag!! Og så smart med de små flaskene, det skal jeg huske på!

    SvarSlett